CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jumaat, 26 November 2010

random

askum semua,
agak lame tak update blog yg da berkarat nie
bukan tak de modal nk bercerita
mmg tersangat la banyak
tapi tak semua cerita kte bole luahkan kt blog kan?
maaf, saya bukan seperti sesetengah org yg
gunakan blog utk cerita perihal peribadi dan seumpamanye
saya ade prinsip saya sendri.
kepada yg terase, pikir-pikir kan laa
(prasan tak ayt aku cam formal skit, sowie kte tukar mud casual plak kayh ;)

okeh, straight to the point
anda ske tak klu org tnjuk ketidakpuasan hatinye di blog?
i mean tulis cerita yg mgatakan 'kami jatuhkan maruah dia'
ouh pls la, klu agak2 tak puas hati cakap depan2
setakat nak memaki hamun dekat blog ape kau dapat?
kepuasan ke? sigh.
then one more thing, tulis dekat blog mencarut2
ape tuh? elok kau buat website carutan kau sendiri jew.
almaklum la, kau kan rmi peminat dan BAJET howt.
confirm2 la follower kau bakal mencecah berjuta2

air yg tenang jgn disangka tak ada api, jp btolkan peribahasa aku? :D
slama nie aku senyap dan biakan kau bercerita dengan semua kawan2 aku
yes, semua kawan2 aku sama ada dari skola rendah smpi la ke universiti
kau memang sangat hebat bersosial
sampaikan kawan skola rendah aku pon kau bole kenal rapat.
hahaha. dunia memang sangat kecil.

lepas sorang, sorang kawan aku hilang daripada aku
sebab apa? yes. semua sebab kau!
memang kau tak nampak semua tuh
sebab kau tak penah nampak salah kau.
kau hanya pk kau betol jew.
takkan sampai orang nak maki bru kau phm?
masing2 da mkin matured
pandai-pandai la pk sendiri.

bile kau cakap aku hanya nak cri salah kau
and nak balas dendam blik kat kau
dan aku ego tak terime salah aku sendiri
aku rase kau da cukup cukup melampau!
kau tak sedar ke sape yg berdendam dengan sape skrg?
kau dari dulu smpai skrg tau nak blame orang dengan salah kau sndri
memang kau takkan sedar,
sebab kau buta hati!

sekarang nie lantak la salah sape dan sape yg patut dipersalahkan
kau dgn hidup kau, dan aku dengan hidup aku
kau tak payah nak sibok2 lagi nak abik tau pasal hidup aku
aku da naik muak dengan cerita yg kau bawak.
aku rase ape yg kau tulis kat entry kau
mmg da buat aku hilang sabar dengan kau.
terima kasih diatas entry kau yg sgt menarik tuh.
sekian.

0 respons: