CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ahad, 28 November 2010



arini, aku tengok cite ngangkung nieh dengan family.
tak penah2 aku pergi JJ seremban2,
arini abang abang aku ajak g sane.
katenye putrajaya jam terok sekarang sebab busy dengan expo MAHA,
oke baik la aku terima alasan tuh.
walaupon seremban tuh bole tahan dekat
45mins gak la nak sampai drpd rumah aku nek kete,
tapi aku rase cepat lg aku sampai KL daripada seremban tuh
traffic jam dye lg terok dari KL,
tensioonnnn makcik nyah! :PP
(even aku tak drive tp sbok gk nk tension. hahaa)


cerita horror comedy nieh, aku bg 5bintang!
sebab crite nieh tersangat lawak, fun gile ble tgk
sumpah klu korg tengok takkan jemu la.
memang tak kering gusi.
RM12 tuk tiket mmg sangat berbaloi.
tapi yang buat aku spoil gile bile tgk cte nieh,
bile ade budak skola bru first tyme tgk movie. batak gile!
sepanjang cite tuh la dye sibok nak cakap2 dengan membe dye.
macam la besok besok kau takleh cakap kan?
haaa yela, kauu sorg jela yang bayar tiket.
aku nieh tgk haram movie tuh. sigh
rase cam nak sound jew budak tuh suh tutup mulut dye,
toksah nak batak sangat la..
AKAK nieh dulu mase kecil2 tgk movie for the frst tyme,
tak ade la batak cam kau, rilex2 sudah.
afta movie kau nak cakap sampai mulut berbuih pon aku tak kisah la
tapi tak yah la nak sibok cakap bile aku tengah khusyuk tgk cite!
budak2 skrg morality dorg tak ade laaa. haish
sib baik la aku tak ade adik, klu takk memang aku ajar cukup2 ;)

so kepada korg yang tak tengok cite nieh lg,
dijemputkan dan dialu-alukan tgk cite nieh
pasti anda akan berpuas aty
silakann :DD

0 respons: