CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ahad, 28 November 2010

farhan anis.



kenapa farhan anis?
panjaaaaaaaanggggg citenyeee.
mesti korg terkejut nape aku pakai name 'farhan anis' kt facebook kan?
hahaha. actly ade story disebalik name tersebut.

name farhan nieh, membe2 uitm aku bagi
katenye aku xmacam pompuan lain,
aku separuh lelaki separuh pompuan.
atau dengan kata lainnye khunsar. hehe
mungkin disebabkan personaliti aku kot,
yela, aku tak reti nak jd lemah lembut cam pompuan ayu yg lain
aku tak reti nak cover-cover nie,
mulut aku mmg pedas dan tak makan saman,
dengan dorg aku slaloo cakap benda bukan2. oppss ;))
bak kata, lepak dengan dowg aku akan jd diri sendiri.
btol bukan?

dalam membe2 lelaki aku yg duk lepak ovanyte, kadang2 akan ade aku sorg pompuan
ade jugak manusia yg duk sibok2 cakap pasal aku slaloo klua ovanyte nieh
tapi xksah la, asalkan aku tak buat bende yg bukan2
so tak payah nak abik port sgt ape org cakap. kan?
buat mase nieh, dorg jage aku dengan baik
terima kasih buat semua geng f4 yee! ;D
korg sile la bangga okeh! ehhe

ade skali tuh, sebelum cuti semester5 nie
kteorg ovanyte same2 bg penghujung semester5
memang have fun gile
karoke, lepak maple, borak2 dekat padang polo sambil tengok orang buat project sampai ke subuh pagi, hahaha
atleast lepas jugak la tekanan final exam yg lepas.
lagi sekali, terima kasih F4 :DD
then pagi2 tuh before nak masuk uitm,
si naqi suh aku tukar jew nama kat facebook jd farhan
disebabkan perangai aku yg tak reti cover tuh, haha
(misalnye tak cover kentut lepas okeh! peace )
ade paham bukan? :D
so balik2 jew, aku terus tukar
memang cool gile bile da tukar name tuh
tiba2 datang spirit baru dalam badan aku, HAHAHA

sorg2 membe tanye knape aku tukar name,
aku jawab sebab ia sgt cool,
sampaikan ade yg tak kenal aku sebab tukar name nie, ehhe
soryy ye awak awak dan awak semua,
so sekarang da tau cite tak mau tanye lagi kayh
sekian :))



p/s; kepada geng yg perasan F4,
sile belanje aku nnty sebab da
famouskan korg
kt blog aku yg howt nie. hee

0 respons: