CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Selasa, 14 Disember 2010

penutup 2010

erk? oke oke aku tau disember blom sampai penghujungnye lagi
tapi aku da sibok buat closing tuk 2010 kan?
bukan ape, bile idea tgh menggelegak*btol ke aku eja nieh?lantak la ataupon tgh melimpah luah nieh better aku update cpt. klu takk memang haram aku nak update blog nie. hee

sowie la kepada readers sume sebab blog nieh memang terjarang sangat nak update new entry
nak kate aku busy sangat xdela kot, 24hrs on9 jugak
mungkin sebab ketandusan idea kot. okeh cukup aku da byk 'kot' disitu ;)
papepon, thnks to all yang sudi menjenguk ke blog nieh
tak kisah la dengan niat nak update new entry aku or smate-mate nak jadi stalker aku pon
dun worry, saya halalkan sumenye ;)

oke proceed, 2010 terlampau banyakkk sangat peristiwa yang manis dan pahit blaku
bile aku mksudkan 'terlampau banyak tuh', i really meant it babe
memang aku takkan lupe sangat tahun nieh.
banyak sangat pengalaman yang aku dapat
tak kisah laa yang suka duka, masam-masam manis, so variety okeh!
kalau nak ikotkan aku tak cukup kuat nak hadapi sume tuh
thnks kepada rakan2 yang banyak support. sebab korg aku kuat ;))
tapi aku percaya, setiap ape yang blaku ade hikmahnye.
tuhan akan bersama kita sekiranye kite percaya dan redha dengan segala ketentuanNya



sile layankan lagu diatas. aku suke lagu nieh.
liriknye ade kene mengene dengan kisah aku :)) *sowie prasan lebih aku nieh


setiap ape yang dah terjadi dalam life aku tahun nieh,
sume aku da nampak hikmahnye.
orang yang mengata aku, memburukkan aku, mengkeji aku dulunya
datang mintak maaf balik. bukan aku nak bangga
tapi aku senyum dalam hati
sebab dulunye orang tuh ngata aku bodoh caye sangat kat bf
tapi sebodoh-bodoh aku, aku still bole menilai yang mane cerita btol atau tidak
yep aku ngaku aku pon salah jgk disebabkan mulut yang tersangat lancang nie
tapi seteruk-teruk aku tak penah nak mengaibkan orang
terpulanglah pada individu masing-masing nak judge aku mcm mane.
tapi kenyataannye satu jari kaw tunjuk pada aku,
empat jari lagi akan tunjuk kat diri kau sendiri.
sehebat-hebat mane pon kaw mereka cerita, meminta simpati orang
lama2 orang akan tahu jgk kebenarannye.
memang setiap orang akan buat kesilapan,
tapi dia berhak untuk berubah. dan tak salah kalau aku bagi pluang tuk dia berubah kan?
so terpulang la kepada korang nak pk mcm mane pon
kebahagiaan takkan datang kalau kite tak sabar.
tuhan akan berpihak pada sesiapa yang benar.


kebahagiaan kteorg skrg, dahulunya memerlukan banyak pengorbanan.
senyum tuh bukan tanda kejayaan, tapi tanda kebahagiaan :))



dan juga kepada sesiapa yang rase dia enemy aku pada tahun nie,
mintak maaf la banyak2 kayh.
kadang-kadang bile marah menguasai diri,
dengan spontaneous mulut aku akan klua kata2 kesat,
sriesly aku susah nak control mara aku.
harap-harap korang maafkan la ye mulut aku yg jahat nieh.
nak masuk 2011 nieh, aku da tak nak bermusuh2 da
tak elok untuk kesihatan! hehe
aku pon akan maafkan jgk sesiapa yang banyak
menyakitkan hati aku secara langsung atau tidak,
so zero-zero la kite sume yee ;))

em em this sem jgk,
result tak brape nak memberansangkan
mungkin tlampau banyak sangat tekanan
sampaikan aku jadi leka, haish
as i said earlier, sume yang jadi ade hikmah
tuhan tak bagi kejayaan yang kita impikan
sebab DIA nak sedarkan kita daripada terus terleka. btol kan?

maka dengan ini, masuk sahaja tahun baru
kita mulakan dengan azam baru kayh.
bukak buku baru yang lebih baik.
semoga kita sentiasa diberkati oleh-NYA. amin

love and kiss from me,
doakan hubungan kami selamanye :)

0 respons: