CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Khamis, 9 Disember 2010

khabar angin yang tak betol.

okeh korang tengok tajuk nieh pon da taw ape aku nak cakap kan?
tak lain tak bukan pasal result la.
mula-mula duk kecoh result klua 10 dis bersamaan jumaat nieh.
haa penat la aku mem-positivekan diri tuk menerima result tak seberapa tuh till jmaat nieh kan.

tengok2 membe aku bagitau, pagi tadi da leh check da.
yang hampehnyee, bila aku duk terketar-ketar nak bukak website student portal tuh
time tuh la jugak dia nak 'timeout service'.
memang la dapat masuk website student portal tuh kan?
tapi aku tengok dengan tiba-tibanye link 'examination result' dowg xde.
aku try bukak pakai mini transcript but still result tak ade lg. so tanpa putus asa aku try la berpuluh-puluh juta kali menekan refresh tuh.
afta 2-3hrs refresh, link 'mini transcript' dowg tercabut plak. ape sume tuh yee?
sakitnyeeeeeee jiwaaa weh.
klu da kate 10dis result kua, baru la on service tuh. nieh tidak nak awal sehari plak.
slame nieh service tak nak 'up to date' plak. haishh. tension makkk nyah.
bole tak pasal result nieh jangan bawak main, semua tuh bole meruntun jiwa taw tak?
silap-silap malam nieh aku tak tido sebab risau. haish.

ouh pls laa uitm tercinta, service tuh tolong la kasi betolkan.
penat taw setiap sem camni.
aku da naik muak nak tekan button refresh tuh, dan button refresh pon da naik mnyampah jugak nak tengok muka aku tekan dia. haishh.

oke sudah, akak da penat nyahh nak bukak student portal tuh. besok pon belom tentu servicenye elok. tak pe akakk nak merajok tak nak tgk result, tahun depan baru akak tengok. byee!



p/s ; sowie sebab korg terpaksa baca karutan aku nieh.
cerita diatas hnya luahan perasaan semata2. nak mengadu tak de sape nak dengar.
sedih bukan? sigh.

0 respons: