CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jumaat, 19 Jun 2009

pertambahan ahli keluarga


Pda 6/6/09 bsmaan ari sb2.4da frst tyme dlm family aku abg aku kwen.frst tyme tmer kakak ipar wse ketrujaannyeww len mcm skit.ahhaa.xsgkew abg aku da kwenn wehhh.dlu mse kcik2 men tndang2 nan aku,men kntot2 nan aku.tp skunk da jd laki owgg daa.ahhaa.gle da bsr kaw eeeeeeee.sumpahh aku syggg kkak ipar aku niehh ouhh.bek sgt sgt.mmg respek hbs uh nan kak ipar aku niehh.dye lehh bthn nan pragai abg aku niehh.btw,abg aku nieh kpale gle skit.taw nk mwa owg jew.asik pk dye btol.atlast kakak ipar aku niehh dpt juge mrubah dye jd insan yg bgune.hehee.bkn mksd aku abg aku nie xbgne lgsg.hahaha.tp kak ipar aku niehh ubah dye jd bek skit uhh.dlu nk nmpk dye smbhyang ssh gle uhh.tp afta tunang nan kak jue,kak ipar aku niehh trs skit dmi skit nmpk prubahan dye.dye da solatt m'ikott waktuu.!klux tyme zmn jhiliahh dye,ayt kursi pon xtaw kowt.huhu.mmg 1famiy epy uhh ngan khdiran kak juee.ble aku nk paw duit abg aku,,tyme yg plg bgs apabila kak jue ade dsmping dye.hahaa
dat part aku plg ske.aku mtx bpe ajew dye hulur ajew.hahaa.masyukk dowhh duitt aku.

nk taw,, family aku ciap bwt rmbongan 1bus g kew pnang lg aw mse abg aku bsanding kt sne.sume cozen2,owg2 kg,n juge trut srtaa bkl mntuu pass niehh awex abg aku dan xlpe trut nyemokk akmalhilmi si kempengg.hehe [tp turn kteowg lbt ag uhh.hehe] xdlupekann,ecahh si kwn baek trut srtaa.yg lenn aku ajx sume ade hal msg2.xpexpe aku phmm.dun worry.mmg mriah sgt sgt laaa.

then 14/6 last week,
psndingan dbwtt dsni laa [kt rmh aku lakk] mmg hbs gmpak uhh.almaklum laaa.mntuuu frstt dlm family.hee.ayahh aku smpi mtx bntuaan relaa jge prking rmh kteowgg lg.owgg mmg rmai ygg dtg.smpi xckp tgn ouhh.smpi impian aku nk bgmbr nan abg n kak jue ats plamin pon xsmpt.huk3.papehal pon,hbggn dowg kekal smpi ble2.dan aku juge bhrap copek copekk laa dowg dpt ank.skunk niehh aku xsbr lakk nk tmer
"anak buah".hahaaa.gedix dowhh aku.mklumm laa,,aku ank last enn [adikk].so xpnh mrse babe pgg adik.soo 2ggu dpt ank buah ajew gmaknyeew.hehee.
aminn~semuge dowg dmurahhkn rzeki..:D:D

0 respons: