CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sabtu, 20 Jun 2009

mission; kempiskan pwott.bjayaakah??

oke fine,,
bwu skunk aku sdari,
pwott aku byott@gendut@buncit@gedebehh
aku tmer sume pgln tuh laa..
huk2 :[[

mmg kowg yg xknl akuu
kowg nmpk aku kwus jew babe
tp sbonar bonarnyeww
ade lmak tsmbunyii dsbalikk
pwott kuuu ygg muncit niehh.huk2
bkn akuu xnk kempiskann ouhhh
sprti ygg dcadangkan olehh
si kempeng n teman2 kuuu
tp lmakk ygg ade niehh
daa tepuu n sbatiii daa
dgn pwott aku nie.huk3
dye xnk bkurang juge wehhh
even aku byk bwt xtvt lasak
[sprt kmas rmh jeww.haha :P]
syes xtpuuu laaa.hee

diet??aku try jugee.bkn xpnhh
tp camm buang mse jeww
cnfrm xknn m'jd laa
nfsuu mkn aku niehh
dthapp max ouhh tmn2
syes xtpuu!
klu aku diet enn
bkn brat akuu bkrangg,,
tp min btmbh laa tmnn.
so jln plg bgs skalii
men gasakk jew mkn
ltx uhh gemoxx kew
aslkn aku cmeyhh?! hehee
btol kann syggg?? ;);)

diyhaa slaloo bktee
maw sduutt lmak dtubuhhkuuu ini
yelaa diyhaa maw gemox
tp aku nk kwuss plakk
tp xde alatt ygg modern pd zmn nie
ygg dpt transferkn lmak aku niehh kpd dyee
huk3.rgi sggh!
klux dpt juge aku kwus! huhu :D:D
mkluum laa,lmak dpt sdutt
tuh kluu laaa..

tp ksimpulannyew,,
ltx laa kowg maw tgoo psl pwotkuu
ygg cmeyhh ag chantekk tuhh.haha
aku xkshh ponn.
aku ykinn 1day nnty akn kempis jugee
pwott aku yg gendutt tuhh.ahhaa
amin aminn [tmn2 doakan juge pls ;))]

p/s; kpd para saintis,,tlg ciptaa 1alatt
yg lehh transfer lmak kpd owg len kayhh
klu ade laa bnde alaah tuhh
aknnkuu blinyew.hee :D:D


0 respons: