CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Rabu, 26 Mei 2010

shopping.

gurl xleh lari dgn words "shopping"
kan kan kan?
sooo xyah tpuu la klu kowg kate xske shopping
mmg anda bole dkatakan kekurangan nafsu yg satu tuh
semua perempuan wjib ade pwasaan tuh kayh.
WAJIB! hehe ;DD

oke2, kdang2 ble tgh stress sgt
bnde yg plg bhagia skali dlakukan adalah
SHOPPING TYME.yep exactly!
aku rse cam dunia nie aku yg pnyew
ape yg bminat sume dbeli.haishh
klu da perempuan tuh perempuan jgk la kan.haha

act aku ckp dri sndr
saje nk tulis mukadimah pjang2 nie.hee
syesly sgt puas aty ble dpt bli ape yg kte minat sgt
kan kan kan?
rsenye sprti mahu mlompat2 sprti beruk jew
tuk mgambarkan kegembiraan tuh.hee

oke tuk arini shaja
aku da mhbskan sbyk rm1++
cz bli brg yg da lme aku bhajat.
skrg nie kan tgh SALE.!
so tnpa bfikir mgunakan otax yg sedia ada
lalu aku shopping mcm org hilang pedoman
even duit smpanan makin makin dan makin bkurang.
tp skali skala xpe kan?
yekew? dunno.haha
so so tuk rni jew
aku da brong

1jeans
3tshirt
wowwww!!

im so shopaholic~
nie bru peringkat pertama k.haha
oke im done here
by the way..
my mum said;
"borong la byk2 lg, bek tuk kesihatan tuh"
oke double meaning.hee
have a nice day ;))

0 respons: